FAQ
Veelgestelde Vragen
Wanneer komt mijn bestelling aan?
Wanneer komt mijn bestelling aan?
We begrijpen dat je enthousiast bent om je bestelling te ontvangen! Je kunt je pakket in realtime volgen via onze trackingpagina: https://boomee.nl/apps/parcelpanel. Voer je bestelnummer of trackingnummer in om de geschatte levertijd te zien. Verzending duurt meestal 7-15 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van de vervoerder en de weersomstandigheden.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
We bieden veilige betalingsopties via Ideal/ Bancontact, Creditcard en PayPal voor je gemak en gemoedsrust. Je kunt de beschikbare betalingsopties bekijken tijdens het afrekenen.
Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Als je je verzendadres wenst te wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet is verwerkt, werken we het adres voor je bij.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Gemiddeld duurt het 1-3 werkdagen voordat de restitutie op je account is bijgeschreven nadat je retourzending is ontvangen en verwerkt.
Moet ik de retourzending zelf betalen?
Moet ik de retourzending zelf betalen?
Ja, helaas vergoeden we geen retourverzendkosten. Het aankoopbedrag wordt echter volledig terugbetaald na een geslaagde retourzending.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd artikel heb ontvangen?
Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd artikel heb ontvangen?
Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd artikel heb ontvangen? Het spijt ons als je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen! Neem onmiddellijk contact met ons op met je bestelnummer en een foto van het artikel. We zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen.